Profesionální servis Schneider

Schneider Airsystems pro mě byla vždy top značka na trhu. Jmenuji se Jan Rybníček a jsem Vedoucím servisu Schneider Airsystems.

V oblasti stlačeného vzduchu se pohybuji od ukončení studií. Starosti se stlačeným vzduchem a údržbou Vašich kompresorů tak můžete s klidem svěřit mému týmu. Slovo problém pro nás neexistuje. Hledáme řešení!

Jan Rybníček

Vedoucí servisu Schneider Airsystems

E-mail: Jan.Rybnicek @schneiderairsystems.com
Telefon: +420 724 023 199

 


Servisní služby společnosti Schneider Airsystems je možno rozdělit do čtyř fází:


4 – grey

Údržba a servis

- opravy a údržba přímo v místě
- periodický servis: termíny údržby a kontrol
- servisní "hotline" s profesionálním poradenstvím
- široká síť servisních středisek
4 – grey

Údržba a servis

- opravy a údržba přímo v místě
- periodický servis: termíny údržby a kontrol
- servisní "hotline" s profesionálním poradenstvím
- široká síť servisních středisek
4 – grey

Údržba a servis

- opravy a údržba přímo v místě
- periodický servis: termíny údržby a kontrol
- servisní "hotline" s profesionálním poradenstvím
- široká síť servisních středisek
4 – grey

Údržba a servis

- opravy a údržba přímo v místě
- periodický servis: termíny údržby a kontrol
- servisní "hotline" s profesionálním poradenstvím
- široká síť servisních středisek

Prodloužená záruka

Zůstaňte v rukou profesionálů i po nákupu Vašeho nového kompresoru. V případě podpisu servisní smlouvy Vám záruční lhůtu prodloužíme na 3, nebo 4 roky. Podepsáním servisní smlouvy budete mít zajištěnu dodávku stlačeného vzduchu i v případě neočekávaného výpadku kompresoru. Ptejte se na servisní smlouvu Vašeho prodejce, nebo našeho obchodního týmu. 

 

Autorizovaná servisní střediska a partneři